آرشیو بهمن ماه 1398

توضيح مسائل حقوقي ، گروه وكلاي آسايش گستران

وكيل پايه يك تهران و بيان مبحث ديه در ماه حرام

۶ بازديد

از جمله مجازات هاي ذكر شده در قانون ديه است كه در اين مطلب با اشاره به نكات وكيل پايه يك تهران و بيان مبحث ديه در ماه حرام اين موضوع را بررسي مي‌كنيم.

ديه در ماه حرام

وكيل پايه يك خانواده در توضيح مبحث نفقه زن

۷۰ بازديد

يكي از موارد مهم در حقوق خانواده مساله نفقه است كه تكليف مرد در برابر زن به شمار مي‌رود. در اين مقاله با عنوان وكيل پايه يك خانواده در توضيح مبحث نفقه زن قصد داريم اين موضوع را بررسي نماييم.

نفقه زن

وكيل پايه يك در بيان صلاحيت شوراي حل اختلاف

۴۶ بازديد

يكي از مهم‌ترين مواردي كه در رابطه با دادگاه‌ها و ساير مراجع رسيدگي بدانيد، اين است كه هر كدام از آن‌ها به كدام دعاوي مي‌توانند رسيدگي نمايند. در اين مقاله با توجه به نكات وكيل پايه يك در بيان صلاحيت شوراي حل اختلاف اين موضوع را بررسي مي‌نماييم.

صلاحيت شوراي حل اختلاف

وكيل پايه يك و توضيح دعواي جلب ثالث

۷۵ بازديد

طرفين دعوا هميشه منحصر به خوانده و خواهان نيستند. در حقيقت ممكن است گاهي افراد ديگر به طور مستقيم در دعوا دخيل شوند. در اين مقاله قصد داريم اين موضوع را با اشاره به نكات وكيل پايه يك و توضيح دعواي جلب ثالث بررسي كنيم.

دعواي جلب ثالث

وكيل پايه يك تهران و بيان حق انتخاب وكيل

۷۷ بازديد

طرح دعوا در دادگاه‌ها داراي شرايط و ضوابط خاصي است كه توجه به آن‌ها از اهميت زيادي برخوردار است. يكي از مواردي كه مي‌توان توسط آن از بروز هر گونه مشكل جلوگيري كرد، استفاده از وكيل دادگستري است. در اين مقاله با اشاره به نكات وكيل پايه يك تهران و بيان حق انتخاب وكيل قصد داريم اين موضوع را مورد بررسي قرار دهيم.

حق انتخاب وكيل

وكيل پايه يك در توضيح وعده ازدواج

۷۳ بازديد

ازدواج يكي از اركان اصلي در جامعه به شمار مي‌رود. از اين رو مسائل مربوط به آن اهميت زيادي دارد. از اين رو در اين مطلب قصد داريم با اشاره به مباحث مطرح شده از سوي وكيل پايه يك در توضيح وعده ازدواج اين موضوع را بررسي نماييم.

وعده ازدواج